-
Socioloģija
Kursa mērķis – iepazīstināt studentus ar sabiedrības kā sociokulturālas sistēmas funkcionēšanas likumsakarībām un svarīgākajām problēmām. Priekšmetam jāattīsta studentos prasme analizēt un izprast sabiedrībā notiekošos sociālos procesus.
€ 79.00Socioloģija
€ 79.00 -
Sabiedriskās attiecības
Sniegt pamatzināšanas sabiedrisko attiecību jomā, iepazīstinot studentus gan ar sabiedrisko attiecību jomas teorijas zināšanām, gan parādīt to izmantošanu praksē ar praktisku treniņu un uzdevumu palīdzību.
€ 79.00Sabiedriskās attiecības
€ 79.00 -
Mārketings, 1.posms
Kursa mērķis ir iepazīstināt studentus ar mārketinga pamatjēdzieniem, mārketinga metodēm, palīdzēt analizēt dažādas tirgus situācijas, veikt tirgus pētījumus, novērtēt konkurences situācijas un konkurentus, veidot preču sortimentu un izstrādāt produkta zīmolu.
€ 79.00Mārketings, 1.posms
€ 79.00 -
Mārketings, 2.posms
Studiju kurss iepazīstinās ar preču un pakalpojumu mārketinga atšķirībām, sniegs zināšanas par produktu un pakalpojumu analīzes principiem, sniegs izpratni par mārketinga stratēģiju izvēles metodēm.
€ 79.00Mārketings, 2.posms
€ 79.00 -
Mārketinga plānošana un reklāma
Nauda nāk un aiziet, zināšanas paliek. Zināšanas nevienam nav padarījušas dzīvi vieglāku, toties interesantāku gan. Pat, ja tās ir tikai mārketinga viltības un reklāmas māksla. Kursa mērķis ir sakārtot Jūsu dzīves, mārketinga un reklāmas pieredzi noteiktā sistēmā. Dot stimulu profesionālai un radošai mārketinga izmantošanai un Jūsu biznesa pilnveidošanai.
€ 79.00Mārketinga plānošana un reklāma
€ 79.00 -
Digitālais mārketings
“Digitālais mārketings” – tālmācības studiju kurss, kura mērķis ir sniegt zināšanas par digitālā mārketinga priekšrocībām
€ 79.00Digitālais mārketings
€ 79.00